Forum www.offgames.fora.pl Strona G│ˇwna
Wiem ze napewno antybiotyki odpadaj─ů ..

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.offgames.fora.pl Strona G│ˇwna -> og│oszenia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 737
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 6:26, 09 Kwi 2014    Temat postu: Wiem ze napewno antybiotyki odpadaj─ů ..

Najpierw by┼éa zszokowana, a p├│┼║niej stwierdzi┼éa ┼Ťmiej─ůc si─Ö ┼╝e ona ju┼╝ nie ma do mnie si┼éy i ┼╝eby mi nie przysz┼éo ,,narazie robi─ç w nosi brwi itp.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ko┼╝uchowskiej brak przede wszystkim jednego - biustu!
Boj─Ö sie bardzo wzi─ů─ç pierwszy raz t─ů ca┼éa dawk─Ö...my┼Ťlicie,┼╝e je┼Ťli do tej pory po tych po┼é├│wkach czuj─Ö si─Ö w miar─Ö dobrze,to jak wezm─Ö wreszcie ca┼éa jedn─ů to nie b─Ödzie zle...?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja wzi─Ö┼éam moj─ů pierwsz─ů a zarazem ostatni─ů tabletk─Ö Bromergonu po po┼éudniu.

Praktykowałam stosunek przerywany przez 8 miesięcy. [link widoczny dla zalogowanych] A co do biegania, to wlasnie dzis moj facet probowal mnie namowic zebysmy zaczeli rano biegac tak z 20/30 min.
Wed┼éug mnie piaskowanie ok, ale maks 1 raz w roku, cz─Ö┼Ťciej niszczy si─Ö strasznie szkliwo. kobiecej jak tzw.klepsydra,i znam takie dziewczyny: Rowniez tutaj jest wiele Rumunow,ale nie tylko...jest tez wiele Marokinczykow ,ktorych zachowanie sie jest czesto niecywilizowane...masa Murzynow , Chinczykow i Cyganow. Zmniejszaj─ůc paznokie─ç przez pi┼éowanie sprawiasz ┼╝e wa┼é coraz bardziej si─Ö zbli┼╝a do paznokcia a przez to paznokie─ç ma mniej miejsca gdy odrasta. Mama sie smiala i mowila, ze moze mu bylo zimno i chcial sie przytulic. [link widoczny dla zalogowanych]
Tzn w sumie to dzis doladowalam 0.8 ml czegos co sie zwie Hydra fill numer 3, w Polsce nie udalo mi sie tego znalezc, wstrzyknieto mi w kontury. ale czy kto┼Ť moze powiedzie─ç co robi─ç ┼╝eby te bydlaki nie pojawia┼éy si─Ö w domu? I niestety nie pozostaje mi nic jak czeka─ç a┼╝ troch─Ö odrosn─ů ewentualnie ┼Ťci─ů─ç na kr├│tko, a tego nie chc─Ö. Na dodatek dosta┼éam Pyralgin─Ö przeciwb├│lowo i jak si─Ö okaza┼éo dosta┼éam po niej zapa┼Ťci i ledwo co mnie uratowali. i kilo wiecej ( cho─ç to wydaje si─Ö niemozliwe ). podnios┼éa mi si─Ö pupa do g├│ry i uda zacz─Ö┼éy si─Ö ┼éadnie kszta┼étowa─ç, a to ju┼╝ co┼Ť. A ja mysle ze jakby nikt nic nie pisal to by┼éo by ┼╝le.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdro
Iggy Pop - Passanger
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

) pyyycha
[link widoczny dla zalogowanych]
A mnie wydawa┼éo si─Ö ┼╝e w tym programie oceniaj─ů umiej─Ötnos─ç poruszania si─Ö po parkiecie a nie urode i figur─Ö...!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
macie kogos takiego ?
W ci─ůgu 3 dni schud┼éam ponad 3 kilo, nie sypia┼éam po nocach i dostawa┼éam ju┼╝ choroby sierocej.
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz o zgrozo jeszcze jakby pocz─ůtki cukrzycy.
[link widoczny dla zalogowanych]
to ja wiem co dla
[link widoczny dla zalogowanych]

Bardzo dobre artykuly o kreconych wlosach znajduja sie na krecone.pl szczerze polecam [link widoczny dla zalogowanych] Ale i tak to trwa.
JAk p├│jdziecie do lekarza z ka┼╝d─ů inn─ů diet─ů to lekarz TE┼╗w wielu przypadkach WAM ZABORNI jej stosowania bo ka┼╝da dieta jest r├│wnowa┼╝na z POTRZEB─ä POZBAWIENIA NASZYCH posi┼ék├│w OKRE┼ÜLONYCH SK┼üADNIK├ôW a to oznacza POZBAWIENIE ORGANIZMU jakiego┼Ť PIERWIASTKA DZI─śKI KT├ôR Pytalas o glodowke bez przygotowania ,Tyle razy juz pisalismy o tym ,a Tobie nie chce sie czytac wiec pytasz o to samo ... Pracowa┼éa┼Ť na g┼éod├│wce? Maj─ů bardzo szerok─ů ofert─Ö zabieg├│w, do tego masa┼╝e fryzjera - pe┼éna opcja, naprawd─Ö polecam Przepraszam za ciekawo┼Ť─ç,a paniusia z tym wysokim poz.intelektualnym to jakim wykszta┼éceniem si─Ö szczyci.prosze sie pochwalic. [link widoczny dla zalogowanych]
No gdyby nie to ┼╝e mia┼éam bezw┼éadne mi─Ö┼Ťnie brzucha to bym go chyba ┼Ťmiechem zabi┼éa Przez ca┼éa cesark─Ö kawa┼éy mi opowiadali i zaczepiali Super wspominam ca┼éy pobyt w szpitalu Pozdrawiam Pozdrawiam bardzo serdecznie. coraz wiecej kobiet pracuje, wiec powoli i oni odchodza juz od tego starego nieaktualneo juz schematu. I zapewniam, ┼╝e poni┼╝ej 60 cm to ┼╝aden wybryk. Te pekniecia trudno si─Ö goja i ciagle p─Ökaja strupki, bo to dosy─ç ruchome miejsce. sporty grupoe, takie jak koszyk├│wka, siatk├│wka (gdy praca o ktora sie staracie wymaga pracy w grupie) lub szachy, narciarstwo itd itp
[link widoczny dla zalogowanych]
Facharzt f├╝r Frauenheilkunde
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Napisz jaki┼Ť kontakt mo┼╝e lepiej ale wnet zapomnisz o swych triskach albo, patrz!
[link widoczny dla zalogowanych]
chcialabym wrocic do mojego sredniego blondu
Tylko wkurza mnie ,┼╝e wiara gada a sk─ůd niby wie,┼╝e operowa┼éa sobie nos...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Poza tym - czy ona jest taka zła?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam! [link widoczny dla zalogowanych] No chyba ┼╝e tak to rozumiem tylko po co si─Ö wa┼╝y─ç przed i po ka┼╝dej lewatywie.
Mam uniewa┼╝nienie ┼Ťlubu ko┼Ťcielnego z mojej winy, oczywi┼Ťcie - je┼Ťli ma┼é┼╝e┼ästwo zosta┼éo zawarte niewa┼╝nie, to obie strony nie s─ů ma┼é┼╝onkami, a co do mo┼╝liwo┼Ťci zawarcia kolejnego ┼Ťlubu po takim uniewa┼╝nieniu, to obie strony mog─ů go zawrze─ç. Ciekawe kiedy maj─ů imieniny te dzieci. A wi─Öc zabieg trwa bardzo kr├│tko. A jako ciekawostke powiem, ┼╝e mo┼╝na nawet wsadzi─ç zwyk┼ée baterie alkaiczne, nie przeznaczone do powt├│rnego ┼éadowania. Dzia┼éa─ç ma! [link widoczny dla zalogowanych]
Jakie┼Ť poty wyst─Öpowa┼éy. Nie tak to sobie wyobra┼╝a┼éam. halo, czy tu nie ma ┼╝adnej osoby,prowadz─ůcej salon kosmetyczny? ze Oszczyszczanie oraz Stabilizacja- wystarczy tydzie┼ä pic?? No w┼éa┼Ťnie,czyli dobrze liczy┼éam,potem ju┼╝ sama sie zamotalam.. ja kupi┼éam nawet na to konto sokowir├│wke ... Misha !
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
z Gory dzieki za odp, pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

O wiele latwiej jest mi zrobic glodowke niz byc 6 tygodni na scislej diecie owocowo-warzywnej,co innego jesc z przewaga warzyw i owocow codzienne menu ,a co innego jesc tylko i wylacznie te produkty bez tluszczu i zadnych dodatkow.Glodowka jest o wiele latwiejsza
[link widoczny dla zalogowanych]
mo┼╝e kto┼Ť potrafi mi pom├│c ???
Przy gara┼╝u ostatnio zrobili nowy tynk na jednego z pracownik├│w spad┼é wielki k─ůtnik tak wychodzi z ich gadki m├│wili ┼╝e jak go zadeptali to p├│┼é buta mieli ur─ůbanego taki du┼╝y a┼╝ m├│j tata si─Ö zatrz─ůs┼é ;D Generalnie to wszystko ode mnie, po┼éowa post├│w w tym temacie to albo zaczepki lub g┼é├│wnie analfabetki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mo┼╝e przez to ┼╝e jem nie mam skutk├│w ubocznych.
do kosmetyczki??po co - przeciez mo┼╝na polo┼╝y─ç jogurt na twarz....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Leczenie trwa┼éo 4 dni a tak na prade to 1 dzien, bo si─Ö wk┼éada ten krem do ┼Ťrodka za pomoc─ů aplikatora kt├│ry jest w opakowaniu i ju┼╝. [link widoczny dla zalogowanych] Robi┼éam badania krwi- wszystko ok, nawet cholesterol
Mo┼╝e poszukaj innej, wida─ç ┼╝e ta nie zna si─Ö na rzeczy. zreszt─ů jeszcze kilka miesi─ůcy przed slubem podpisali┼Ťmy w banku umowe na mocy kt├│rej jego konto sta┼éo si─Ö wsp├│lne. Anka Mucha ma tylko 153cm wzrostu i jakos tego nie wida─ç po niej w TV U kobiety doustna kuracja to za ma┼éo. No sorry... [link widoczny dla zalogowanych]
buziaki Witam.... [link widoczny dla zalogowanych] ,33369,13,0,0,galeriao.html Je┼Ťli teraz nie zainwestujesz/rodzice nie zainwestuj─ů to za kilka lat przyjdziesz na to forum p┼éacz─ůc, ┼╝e masz dwa obwis┼ée worki zamiast piersi i b─Ödziesz sp─Ödza─ç d┼éugie godziny po lekarzach, bo noszenie z┼éej bielizny przy du┼╝ym biu┼Ťcie mo┼╝e prowadzi─ç m.in. I w ulotce jest napisane, ┼╝e on si─Ö uwalnia przez 4 dni. a rodzice robi─ů co┼Ť w kierunku pomocy ci ,wiedz─ů o wszystkim ,pokazywala┼Ť im te forum ??????? Masa┼╝e dzialaja fantastycznie.
[link widoczny dla zalogowanych]
moja pani doktor powiedzia┼éa, ┼╝e to nie jest lek szkodliwy dla p┼éodu, ale ja oczywi┼Ťcie musia┼éam poszpera─ç w necie i wyczyta┼éam, ┼╝e raczej lekarze ka┼╝─ů odstawia─ç, bo przecie┼╝ w ci─ů┼╝y prolaktyna powinna by─ç wy┼╝sza ?
I to sie wszystko zbiera w jedna calosc, ze nie dosc, ze ciezko jest Wlochom to do tego jeszcze naplyw obcokrajowcow.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja z \ektsremalnej metamorfozy\ zapami─Öta┼éam kobiete kt├│ra przesz┼éa szereg operacji bo wygl─ůdem by┼éa bardziej me┼╝czyzn─ů ni┼╝ kobiet─ů (figura, twarz, bardzo p┼éaskie piersi itd.).


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.offgames.fora.pl Strona G│ˇwna -> og│oszenia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy